PL
A A A
 April 2020 

Żywe srebro

M Rambert | Warszawa | 1978

book

To, czego nie widać na scenie i w widzu – II relacja z XIV Festiwalu Ciało/Umysł

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Data publikacji: 2015-10-06

Powoli i w pędzie, pod presją i we śnie – I relacja z XI Festiwalu Zawirowania

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Data publikacji: 2015-06-23

Ciało nie jest niewinne – I odsłona Sceny Tańca Studio 2017

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2017

Data publikacji: 2017-03-29

Large scale – II relacja z XX Międzynarodowych Spotkań Teatrów Tańca w Lublinie

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2017

Data publikacji: 2017-01-11

W przeżyciu i prezentacji – różne oblicza tańca. I odsłona Sceny Tańca Studio

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Data publikacji: 2015-10-12

W ciele i poza nim – różne oblicza tańca. II odsłona Sceny Tańca Studio 2016

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Data publikacji: 2016-04-06

Używam tańca do tego, żeby poruszać ludzi – z Martinem Schickiem rozmawia Hanna Raszewska

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Data publikacji: 2016-11-15

Zwierzęce i ludzkie samotności i wspólnoty – II relacja z XI Festiwalu Zawirowania

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Data publikacji: 2015-06-25

W samotności, bezradności, rozpadzie – różne oblicza tańca. IV odsłona Sceny Tańca Studio

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Data publikacji: 2015-12-28

CIAŁO/UMYSŁ, MY/JA – relacja z XIII edycji Festiwalu Ciało/Umysł

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Data publikacji: 2015-01-21

W ciągłej redefinicji poprzez dialog – różne oblicza tańca. VI odsłona Sceny Tańca Studio 2016

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Data publikacji: 2016-07-29

Wśród ludzi, wśród ulic, pomiędzy siłami – III relacja z XI Festiwalu Zawirowania

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Data publikacji: 2015-06-30

Nie/Wyczerpane ciało – recenzja spektaklu „Wyczerpani” Claude’a Bardouila

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Data publikacji: 2015-02-10

Lekkość i siła NDT 2 – prolog XX Międzynarodowych Spotkań Teatrów Tańca w Lublinie

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Data publikacji: 2016-08-10

II Międzynarodowy Konkurs Choreograficzny „Warsaw ZAWIROWANIA Dance” – relacja

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2017

Data publikacji: 2017-01-27

Wśród emocji i refleksji – różne oblicza tańca. II odsłona Sceny Tańca Studio

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Data publikacji: 2015-11-02

O sztuce i o człowieku – różne oblicza tańca. IV odsłona Sceny Tańca Studio 2016

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Data publikacji: 2016-05-25

Zastosowanie kinetografii w badaniach nad tańcem ludowym. Polski rozdział

Hanna Raszewska | TaniecPOLSKA.pl | 2013

Data publikacji: 2013-07-03

Audycja V – 2016 – z Kayą Kołodziejczyk rozmawia Hanna Raszewska

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2017

Data publikacji: 2017-06-14

Chillout, relax i party hard – różne oblicza tańca. VII odsłona Sceny Tańca Studio 2016

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Data publikacji: 2016-08-29

Piętnaście edycji, dwadzieścia jeden lat – relacja z XV Międzynarodowego Festiwalu Ciało/Umysł

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Data publikacji: 2016-12-20

Spośród kwietnych płatków pod ziemię i z powrotem ku światłu

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Data publikacji: 2015-09-10

Siła dojrzałości – przegląd Mistrzowie Polskiego Tańca 2015

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Data publikacji: 2015-05-26

Przenikając – recenzja spektaklu „Przenikanie” Anny Haracz i Iwony Olszowskiej

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Data publikacji: 2016-09-23

Wielość prawd – recenzja filmu „Mr. Gaga”

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2017

Data publikacji: 2017-03-03

W działaniu i w bezradności – różne oblicza tańca. V odsłona Sceny Tańca Studio 2016

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Data publikacji: 2016-06-20

Przyjemność dojrzałości – relacja z XVIII Festiwalu Ciało/Umysł

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2019

Data publikacji: 2019-11-15

Społecznie, intymnie, historycznie – II relacja z odsłony jesiennej X Festiwalu Zawirowania

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2014

Data publikacji: 2014-11-23

Large scale – I relacja z XX Międzynarodowych Spotkań Teatrów Tańca w Lublinie

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2017

Data publikacji: 2017-01-07

To, czego nie widać na scenie i w widzu – I relacja z XIV Festiwalu Ciało/Umysł

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Data publikacji: 2015-09-28

W zapamiętaniu i w prostocie – różne oblicza tańca. I odsłona Sceny Tańca Studio 2016

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Data publikacji: 2016-02-16

Roztańczone poznańskie szlaki

Hanna Raszewska | TaniecPOLSKA.pl | 2013

Data publikacji: 2013-12-11

Ciało, serce, sentymenty – III relacja z odsłony jesiennej X Festiwalu Zawirowania

Hanna Raszewska | taniecPOLSKA.pl | 2014

Data publikacji: 2014-11-26

Poszerzanie – relacja z IV odsłony Sceny Tańca Studio 2018

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2018

Data publikacji: 2018-08-31

Strategie ascetyczne i ekspresyjne – druga relacja z XI Gdańskiego Festiwalu Tańca

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2019

Data publikacji: 2019-08-09

Czas pod lupą – III relacja z XVI Międzynarodowego Festiwalu Ciało/Umysł

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2017

Data publikacji: 2017-12-11

Ruch to podstawa – II relacja z wrześniowej odsłony Sceny Tańca Studio 2018

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2018

Data publikacji: 2018-10-29

Gierki i bitwy. „Gra w karty” i „Święto wiosny” w Operze Wrocławskiej

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2019

Data publikacji: 2019-06-11

Batsheva Dance Company w Lublinie – II relacja z XXI Międzynarodowych Spotkań Teatrów Tańca

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2018

Data publikacji: 2018-01-17

Nieciągłość zdarzeń – re-premiera „Archipelagu” Teatru Tańca Caro

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2018

Data publikacji: 2018-02-16

W poszukiwaniu czasu – I relacja z XVI Festiwalu Ciało/Umysł

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2017

Data publikacji: 2017-10-05

Raz dokoła – I relacja z X Gdańskiego Festiwalu Tańca

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2018

Data publikacji: 2018-07-23

Refleksja intymna albo publiczny alarm – roślin(tym)ność Agaty Siniarskiej w BWA Wrocław Główny

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2019

Data publikacji: 2019-07-05

Pytania o cielesność na scenie i na widowni – I relacja z IX Maat Festival „Ciało narodowe”

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2018

Data publikacji: 2018-01-26

Strategie emancypacji – II relacja z listopadowej odsłony Sceny Tańca Studio 2018

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2018

Data publikacji: 2018-12-17

Pytając o czas – II relacja z XVI Międzynarodowego Festiwalu Ciało/Umysł

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2017

Data publikacji: 2017-10-25

Cielesno-psychiczne stany rozwojowe – pierwsza relacja z XI Gdańskiego Festiwalu Tańca

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2019

Data publikacji: 2019-07-24

Pytania o polskość – II relacja z IX Maat Festival „Ciało narodowe”

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2018

Data publikacji: 2018-01-31

Społeczności i jednostki – I relacja z XXII Międzynarodowych Spotkań Teatrów Tańca w Lublinie

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2019

Data publikacji: 2019-01-29

Prywatne jest polityczne – V odsłona Sceny Tańca Studio 2017

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2017

Data publikacji: 2017-11-03

Zderzenia kontekstów – III relacja z XXI Międzynarodowych Spotkań Teatrów Tańca w Lublinie

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2018

Data publikacji: 2018-02-21

Początek i koniec w jednym wieczorze – premiera „Simone” na finał programu CST w Warszawie 2017-2019

Hanna Raszewska-Kursa | taniecPOLSKA.pl | 2020

Data publikacji: 2020-01-08

Teoria tańca w polskiej praktyce

Hanna Raszewska-Kursa | Wydawnictwo UNIVERSITAS, Kraków/Instytut Muzyki i Tańca, warszawa | 2018

book

Łaskawy listopad

Katarzyna Rączka | Scena/TEATR | 2005 | nr 2/3 (39/40)

Własne poletko

Katarzyna Rączka | TEATR | 2006 | nr 9

magazine articles

Teatr Tańca Piny Bausch. Sny i rzeczywistość

A Rembowska | Warszawa | 2009

book

Taniec, jego rozwój i formy

J Rey | Warszawa | 1958

book

W krainie tańca, w krainie twórczości – o I odsłonie Sceny Studio Tańca 2018

Katarzyna Rochowicz | taniecPOLSKA.pl | 2018

Data publikacji: 2018-06-27

Piętrowy tort urodzinowy – o wieczorze „44 powody, dziś są moje urodziny” Anny Piotrowskiej

Katarzyna Rochowicz | taniecPOLSKA.pl | 2018

Data publikacji: 2018-12-06

„Widzowie, widzimy Was!” – relacja z premier prezentowanych podczas konferencji CST 2019

Katarzyna Rochowicz | taniecPOLSKA.pl | 2019

Data publikacji: 2019-11-06

Trening fizyczny aktora. Od działań indywidualnych do zespołu

(red.) Tomasz Rodowicz | PWSFTviT, Łódź/Instytut Muzyki i Tańca, Warszawa | 2015

book

Tańce górali od Żywca

M Romowicz | Warszawa | 1969

book

Pan Twardowski

L Różycki | Warszawa | 1921

book

Gerard Wilk. Tancerz

Zofia Rudnicka | Wydawnictwo Krytyki Politycznej | 2019

book

Czekając na... Święto wiosny

Łukasz Rudziński | Trójmiasto.pl | 2011

Berek dla dorosłych z Dadą von Bzdülöw

Łukasz Rudziński | Trójmiasto.pl | 2011

Le Sacre: niezwykła droga ku śmierci

Łukasz Rudziński | Trójmiasto.pl | 2011

Zaczarowany świat Salvadora Dali

Łukasz Rudziński | Trójmiasto.pl | 2011

Muzyka dla wszystkich

W Rudziński | Kraków | 1966

book

Maciej Rusinek : brazada

M Rusinek | Poznań | 1997

book

„Spartakus” Grigorowicza, czyli walka o wolność – recenzja baletu retransmitowanego z Teatru Bolszoj

Agnieszka Rutkowska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Data publikacji: 2016-03-31

Świat na ostrzu noża – „Romeo i Julia” Krzysztofa Pastora

Agnieszka Rutkowska | TaniecPOLSKA.pl | 2014

Data publikacji: 2014-04-07

Najsmutniejsza historia miłości – recenzja „Damy kameliowej” transmitowanej z Teatru Bolszoj

Agnieszka Rutkowska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Data publikacji: 2015-12-21

(Re)kreacje Polskiego Baletu Narodowego – VII edycja „Kreacji”

Agnieszka Rutkowska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Data publikacji: 2016-07-25

To nie było kabuki – o występie The Tokyo Ballet na ŁSB 2019

Iga Rutkowska | taniecPOLSKA.pl | 2019

Data publikacji: 2019-08-26

Zofia Rudnicka „Tancerz, szkoła i scena” – recenzja

Agnieszka Rutkowska | TaniecPOLSKA.pl

Data publikacji: 2014-05-13

Szaleństwo ściśle kontrolowane – recenzja baletu „Giselle” Teatru Bolszoj transmitowanego na żywo

Agnieszka Rutkowska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Data publikacji: 2015-10-27

Relacje interpersonalne w płynnej nowoczesności – „Obsesje” w Teatrze Wielkim w Warszawie

Agnieszka Rutkowska | TaniecPOLSKA.pl | 2014

Data publikacji: 2014-05-21

Ważna postać w Warszawie? – recenzja „Casanowy w Warszawie” Krzysztofa Pastora

Agnieszka Rutkowska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Data publikacji: 2015-08-28

Współczesne upupienie – recenzja spektaklu „Pupa” Anny Hop

Agnieszka Rutkowska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Data publikacji: 2015-03-13

Pokaz mistrzów czyli „Don Kichot” w Teatrze Bolszoj – recenzja spektaklu transmitowanego z Moskwy

Agnieszka Rutkowska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Data publikacji: 2016-05-27

Miłość źródłem każdej emocji – recenzja widowiska baletowego „Emocje”

Agnieszka Rutkowska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Data publikacji: 2015-06-11

Po pół wieku okazał się złoty – recenzja baletu „Złoty Wiek” transmitowanego z Teatru Bolszoj

Agnieszka Rutkowska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Data publikacji: 2016-11-04

Hana Yakko – o spektaklu Hany Umedy

(red.) Iga Rutkowska | taniecPOLSKA.pl | 2019

Data publikacji: 2019-03-08

Horror baletowy, czyli „Frankenstein” w choreografii Liama Scarletta

Agnieszka Rutkowska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Data publikacji: 2016-07-11

Czy wciąż współczesny? – recenzja „Wieczoru choreografii współczesnych” z Teatru Bolszoj

Agnieszka Rutkowska-Sagata | taniecPOLSKA.pl | 2017

Data publikacji: 2017-07-13

Władisław i Jekaterina – recenzja „Romea i Julii” Aleksieja Ratmańskiego transmitowanego z Teatru Bolszoj

Agnieszka Rutkowska-Sagata | taniecPOLSKA.pl | 2018

Data publikacji: 2018-03-02

W poszukiwaniu własnych języków choreograficznych – o XI edycji warsztatu choreograficznego „Kreacje”

Agnieszka Rutkowska-Sagata | taniecPOLSKA.pl | 2019

Data publikacji: 2019-04-08

Nierównouprawnienie – recenzja „Darkness” Izadory Weiss

Agnieszka Rutkowska-Sagata | taniecPOLSKA.pl | 2017

Data publikacji: 2017-08-14

Pastor – choreograf, dyrektor, klaun – recenzja albumu „Krzysztof Pastor”

Agnieszka Rutkowska-Sagata | taniecPOLSKA.pl | 2017

Data publikacji: 2017-04-21

Niepokorna rosyjska dusza – recenzja „Anny Kareniny” Tomasza Kajdańskiego

Agnieszka Rutkowska-Sagata | taniecPOLSKA.pl | 2017

Data publikacji: 2017-08-02

Taneczne qui pro quo – recenzja baletu „Jasny Potok” retransmitowanego z Teatru Bolszoj

Agnieszka Rutkowska-Sagata | taniecPOLSKA.pl | 2016

Data publikacji: 2016-12-14

Baletowe trójkąty miłosne –„Carmen-Suita” Alberta Alonsa i „Pietruszka” Edwarda Cluga w Teatrze Bolszoj

Agnieszka Rutkowska-Sagata | taniecPOLSKA.pl | 2019

Data publikacji: 2019-06-17

Wciąż żywa klasyka – recenzja „Jeziora łabędziego” Teatru Bolszoj

Agnieszka Rutkowska-Sagata | taniecPOLSKA.pl | 2017

Data publikacji: 2017-05-19

Wrocławski wieczór młodych choreografów – recenzja II edycji „Open Door”

Agnieszka Rutkowska-Sagata | taniecPOLSKA.pl | 2019

Data publikacji: 2019-10-25

Wieczór rozmaitości – „Chopiniana/ Bolero/ Chroma” w Polskim Balecie Narodowym

Agnieszka Rutkowska-Sagata | taniecPOLSKA.pl | 2016

Data publikacji: 2016-12-06

Najsłynniejsza komedia baletowa – recenzja „Coppelii” Siergieja Wichariewa transmitowanej z Teatru Bolszoj

Agnieszka Rutkowska-Sagata | taniecPOLSKA.pl | 2018

Data publikacji: 2018-08-21

Czy bohaterowie się zmieniają ? – recenzja „Bohatera naszych czasów” Teatru Bolszoj

Agnieszka Rutkowska-Sagata | taniecPOLSKA.pl | 2017

Data publikacji: 2017-07-05

Taneczna bajka – recenzja baletu „Śpiąca Królewna” transmitowanego z Teatru Bolszoj

Agnieszka Rutkowska-Sagata | taniecPOLSKA.pl | 2017

Data publikacji: 2017-03-13

Każdy powód do tańca jest dobry – recenzja „Korsarza” transmitowanego z Teatru Bolszoj

Agnieszka Rutkowska-Sagata | taniecPOLSKA.pl | 2017

Data publikacji: 2017-11-24

Maskarady oświeconych. Próba opisu zjawiska

J Ryba | Katowice | 1998

book

Tańczyć Szymanowskiego czyli Nie tylko Harnasie

J Rybarska | Warszawa | 2007

book

INFORMACJA DLA UŻYTKOWNIKÓW SERWISU
Przed przystąpieniem do użytkowania Serwisu www.taniecpolska.pl operator Serwisu poleca zapoznanie się z Polityką Prywatności Serwisu.
Operator Serwisu poleca w szczególności zapoznanie się z postanowieniami Polityki Prywatności Serwisu w zakresie: Zapoznanie się z Polityką Prywatności Serwisu pozwoli wszystkim Użytkownikom na korzystanie z Serwisu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz własną wolą wyrażoną w odpowiednich zgodach.
Operator Serwisu jest gotów odpowiedzieć na ewentualne pytania w sprawie wykonywania Polityki Prywatności Serwisu.
Nie pokazuj więcej tego powiadomienia