Tomasz Pomersbach – Absolwent filologii niderlandzkiej Uniwersytetu Wrocławskiego. Swoją drogę artystyczną rozpoczął w studiu tanecznym Operetki Dolnośląskiej we Wrocławiu. Brał udział w wielu spektaklach Operetki Dolnośląskiej, m. in. w Cudzie mniemanym, czyli Krakowiakach i Góralach oraz Dziadku do orzechów. Wielokrotnie występował na deskach Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu (spektakle Mała księżniczka oraz Swing). Studiował taniec współczesny na London Contemporary Dance School, uzyskując w roku 2010 certyfikat edukacji wyższej University of Kent. Wielokrotnie brał udział w Międzynarodowych Warsztatach Tańca Współczesnego w Poznaniu oraz w warsztatach techniki GaGa, prowadzonych przez Yoshifumi Inao oraz Noę Paran z Batsheva Dance Company.
Od sezonu 2010/2011 tancerz Polskiego Teatru Tańca. Występuje m.in. w spektaklach Minus 2 (chor. Ohad Naharin), Spotkania w dwóch niespełnionych Aktach, Walk@ postu z karnawałem, Wiosna-Effatha, FootBall@..., XL. Polski Teatr Tańca wczoraj i dziś. Odcinek II, lata 1977-80: Krzesny i inne tańce (chor. Ewa Wycichowska), Wo-man w pomidorach (chor. Yossi Berg), The Outline (chor. Karolina Wyrwał), Desert (chor. Paulina Wycichowska), Public Space (chor. Karol Miękina) oraz Czterdzieści (chor. Jo Strømgren).
W 2013 roku był współautorem, wraz z Katarzyną Rzetelską, choreografii do spektaklu Ukradkiem, stworzonego na VI Festiwal Atelier PTT.
Pasjonuje się nauką języków obcych.