PL
A A A
 August 2020 
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
bibliography | T

Tańce wszeteczne i dozwolone

J Tazbir | [w:] Odrodzenie i Reformacja w Polsce, T. 44 | 2000

book

Polski Teatr Tańca 1973–2018

(red.) Polski Teatr Tańca | Polski Teatr Tańca, Poznań | 2019

book

Idę do moich miłości …

B Tessé | Kraków | 2001

book

Radzieckie tańce ludowe

T Tkaczenko | Warszawa | 1958

book

Balet. Kryształowy łabędź carskiego Petersburga

Jacek Tokarczyk | Dom Wydawniczy Księży Młyn, Łódź/Instytut Muzyki i tańca | 2013

book

Tańce mieszczan żywieckich

J Tomasik | Warszawa | 1967

book

Milczenie i rytuał – o spektaklu „Pompa funebris” Sztuki Nowej

Maciej Tomaszewski | taniecPOLSKA.pl | 2019

Data publikacji: 2019-01-23

Człowiek tańczący

W Tomaszewski | Warszawa | 1991

book

Teatr Ekspresji Wojciecha Misiuro

Z Tomczyk-Watrak | Gdańsk | 2003

book

Pląsy

L Tomkiewicz - Jurkowska | Lwów | 1939

book

Skrywanie, sekret – recenzja spektaklu „Sekret kwiatu” Tetsuro Fukuhary

Maciej Topolski | taniecPOLSKA.pl | 2017

Data publikacji: 2017-12-01

Tłum i alfabet – recenzja „a..b” i „Lighting” Anny Konjetzky

Maciej Topolski | taniecPOLSKA.pl | 2016

Data publikacji: 2016-12-16

Świat święta i cieniste strony – ze Sławkiem Krawczyńskim rozmawia Maciej Topolski

Maciej Topolski | taniecPOLSKA.pl | 2017

Data publikacji: 2017-01-30

Stać się ciałem – recenzja spektaklu „body” Lubelskiego Teatru Tańca

Maciej Topolski | taniecPOLSKA.pl | 2018

Data publikacji: 2018-01-22

Poza powagą – recenzja spektaklu „Schubert” Magdy Szpecht

Maciej Topolski | taniecPOLSKA.pl | 2017

Data publikacji: 2017-02-01

Medium i ruchliwość – recenzja spektaklu „Pure” Milana Kozánka

Maciej Topolski | taniecPOLSKA.pl | 2016

Data publikacji: 2016-12-09

Lipcowe „Performing Europe 2020” – język, narracja, ruch czy obraz?

Paulina Trzeciak | taniecPOLSKA.pl | 2019

Data publikacji: 2019-08-23

Praktyki uprawiania wolności – o spektaklu „National Affairs” Izy Szostak

Paulina Trzeciak | taniecPOLSKA.pl | 2017

Data publikacji: 2017-12-08

Gdy wycieka ze mnie ideologia – o spektaklu Renaty Piotrowskiej-Auffret

Paulina Trzeciak | taniecPOLSKA.pl | 2018

Data publikacji: 2018-02-02

Kiedy uprzywilejowani rozpoczną polowanie? – recenzja spektaklu Weroniki Pelczyńskiej

Paulina Trzeciak | taniecPOLSKA.pl | 2017

Data publikacji: 2017-09-19

Emancypacyjny gniew neorebelii – o spektaklu „PIXO” Marty Ziółek

Paulina Trzeciak | taniecPOLSKA.pl | 2018

Data publikacji: 2018-03-16

Nowe obietnice – poza ciałem i podmiotem (recenzja spektaklu Ramony Nagabczyńskiej)

Paulina Trzeciak | taniecPOLSKA.pl | Warszawa | 2017

Data publikacji: 2017-11-15

Ucieleśniając konteksty – relacja z czerwcowej Sceny Tańca Studio 2018

Paulina Trzeciak | taniecPOLSKA.pl | 2018

Data publikacji: 2018-08-01

Z zapisków ciała doświadczonego – o spektaklu Dance On Ensemble na Festiwalu Ciało/Umysł 2017

Paulina Trzeciak | taniecPOLSKA.pl | 2017

Data publikacji: 2017-11-27

Zabawa w życiu i rozwoju dziecka.

R Trześniakowski | Warszawa | 1956

book

Gry i zabawy ruchowe

R Trześniowski | Warszawa | 1953

book

Spotkania ze sztuką tańca

I Turska | Kraków | 2000

book

Co to jest balet. Mała biblioteka baletowa.

I Turska | Kraków | 1957

book

Taniec bawi i opowiada

I Turska | Warszawa | 1970

book

Krótki zarys historii tańca i baletu

I Turska | Kraków | 1983

book

Taniec w Polsce 1945 - 1960

I Turska | Warszawa | 1962

book

Materiały do nauczania historii tańca

I Turska | Warszawa | 1981

book

Almanach baletu polskiego 1945 - 1974.

I Turska | Kraków | 1983

book

W kręgu tańca

I Turska | Warszawa | 1965

book

Pan Twardowski L. Różyckiego

I Turska | Kraków | 1959

book

Z dziejów tańca współczesnego

I Turska | Warszawa | 1980

book

Balet rosyjski i radziecki

I Turska | Warszawa | 1950

book

Przewodnik Baletowy

I Turska | Kraków | 1989

book

Balety Piotra Czajkowskiego

I Turska | Kraków | 1981

book

„3 razy 20” – o spektaklu Aleksandry Bożek-Muszyńskiej i Zofii Tomczyk w ramach programu CST

Barbara Tuszyńska | taniecPOLSKA.pl | 2019

Data publikacji: 2019-10-29

(Wy)Bieg po miłość – recenzja spektaklu „Wybieg”

Agnieszka Tyczyńska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Data publikacji: 2015-04-09

Global Water Dances jako przykład kultury uczestnictwa

Agnieszka Tyczyńska | taniecPOLSKA.pl | 2015

Data publikacji: 2015-07-20

Kalendarz PerFORMatywnej Warszawy: antropologiczny wymiar performansu tanecznego w przestrzeni miejskiej

Agnieszka Tyczyńska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Data publikacji: 2016-01-22

„inVISIBLE” – niewidzialne w widzialnym

Agnieszka Tyczyńska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Data publikacji: 2016-02-11

O spektaklu „ONE(O)”

Agnieszka Tyczyńska | taniecPOLSKA.pl | 2016

Data publikacji: 2016-02-22

INFORMACJA DLA UŻYTKOWNIKÓW SERWISU
Przed przystąpieniem do użytkowania Serwisu www.taniecpolska.pl operator Serwisu poleca zapoznanie się z Polityką Prywatności Serwisu.
Operator Serwisu poleca w szczególności zapoznanie się z postanowieniami Polityki Prywatności Serwisu w zakresie: Zapoznanie się z Polityką Prywatności Serwisu pozwoli wszystkim Użytkownikom na korzystanie z Serwisu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz własną wolą wyrażoną w odpowiednich zgodach.
Operator Serwisu jest gotów odpowiedzieć na ewentualne pytania w sprawie wykonywania Polityki Prywatności Serwisu.
Nie pokazuj więcej tego powiadomienia